مشاوره رایگان ترک اعتیاد

مشاوره رایگان ترک اعتیاد

فهرست مطالب

با پردیس کلینیک آشنا شوید


مشاوره رایگان ترک اعتیاد یکی از خدمات مهم و مؤثری است که بسیاری از کلینیک‌ها و مراکز ترک اعتیاد ارائه می‌دهند. این نوع مشاوره به افراد کمک می‌کند تا بدون نگرانی از هزینه‌های اولیه، به اطلاعات و راهنمایی‌های لازم برای شروع فرآیند ترک اعتیاد دست یابند. در طی مشاوره رایگان ترک اعتیاد، متخصصان به ارزیابی وضعیت فرد پرداخته و بر اساس نیازها و شرایط خاص او، بهترین برنامه درمانی را پیشنهاد می‌دهند. این مشاوره ترک اعتیاد می‌تواند به عنوان اولین گام در مسیر درمان، فرد را از ابهام و تردید خارج کرده و او را برای مواجهه با چالش‌های پیش رو آماده کند. علاوه بر این، مشاوره رایگان ترک اعتیاد می‌تواند انگیزه و امید لازم را به افراد بدهد تا به سمت بهبودی و زندگی بدون وابستگی به مواد مخدر حرکت کنند.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد

مشاوره رایگان ترک اعتیاد در تلگرام

درگیری اعتیاد به روح و روان فرد معتاد آسیب بسیار زیادی وارد می کند و همین موضوع سبب می شود که فرد معتاد در زمان اعتیاد و ترک آن نیاز به مشاوره داشته باشد. دریافت مشاوره یکی از مهم ترین مراحلی است که باید برای ترک اعتیاد مورد استفاده قرار بگیرد.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد به افراد معتاد کمک می کند تا بتوانند راحت تر مراحل درمان خود را پشت سر بگذارند. از طرفی در بسیاری از مراکز ترک اعتیاد، برای تعیین بهترین روش درمان فرد معتاد یک سری جلسات مشاوره ای برگزار می شود.

مشاوره های ترک اعتیاد در کشور ایران به دو صورت رایگان و غیر رایگان به افراد معتاد و خانواده های آن ها ارائه می شود. در حال حاضر، با توجه به اهمیت بسیار زیاد مشاوره برای ترک اعتیاد، بسیاری از مراکز ترک اعتیاد اقدام به ارائه خدمات مشاوره رایگان ترک اعتیاد کرده اند.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد از طریق روش های مختلفی از جمله مشاوره رایگان ترک اعتیاد به صورت آنلاین و غیر حضوری و مشاوره رایگان ترک اعتیاد به صورت حضوری ارائه می شود.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد به صورت آنلاین، یکی از روش های بسیار خوب برای مشاوره دادن به فرد معتاد است؛ چرا که بسیاری از افراد معتاد از بیماری خود خجالت زده هستند و یا به هر حال نمی توانند به راحتی با مشاور ارتباط برقرار کنند. در همین راستا این افراد یا حتی خانواده های آن ها می توانند به صورت آنلاین مشاوره تلگرامی دریافت کنند. بعضی از مراکز ترک اعتیاد مانند پردیس کلینیک خدمات مشاوره ای خود را به صورت آنلاین و از طریق بستر تلگرامی ارائه می کنند که همه افراد می توانند برای دریافت مشاوره رایگان ترک اعتیاد اقدام کنند.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد در واتساپ

در صورتی که به هر دلیلی نمی توانید هزینه مربوط به مشاوره ترک اعتیاد را پرداخت کنید، توصیه می کنیم که حتما از مشاوره رایگان ترک اعتیاد استفاده کنید. روش های مختلفی برای استفاده از مشاوره رایگان ترک اعتیاد در مراکز مختلف درمان اعتیاد وجود دارد که یکی از این روش مشاوره رایگان ترک اعتیاد به صورت آنلاین و غیر حضوری است.

در صورتی که قصد دارید به صورت آنلاین از یک مرکز مشاوره ای، مشاوره دریافت کنید؛ می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. بعضی از کلینیک های مشاوره ترک اعتیاد، خدمات مشاوره ای رایگان خود را در بستر واتس آپ ارائه می کنند. بنابراین، اگر به واتس آپ و اینترنت دسترسی دارید، می توانید به راحتی اقدام به دریافت مشاوره کنید. در مشاوره آنلاین از طریق واتس آپ دیگر نگران رویایی با مشاور نباشید و با خیال راحت تمام حرف های خود را با مشاور بزنید.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شبانه روزی

آن دسته از افرادی که قصد دریافت مشاوره رایگان ترک اعتیاد دارند، به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شوند. در ادامه انواع افرادی که نیاز به دریافت مشاوره رایگان ترک اعتیاد دارند را ذکر می کنیم؛ اما قبل از اینکه اقدام به معرفی این افراد کنیم، باید این موضوع را بیان کنیم که به هر حال برای ترک اعتیاد نیاز به دریافت مشاوره است و بدیهی است که بسیاری  از خانواده ها و یا افراد معتاد برای دریافت مشاوره نیاز دارند به صورت شبانه روزی اقدام کنند. یعنی در هر ساعت از شبانه روز به مشاور دسترسی داشته باشند.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شبانه روزی

به همین خاطر بسیاری از مراکز ترک اعتیاد در تهران و استان های دیگر کشور مانند مرکز بستری ترک اعتیاد پردیس کلینیک خدمات مشاوره ای خود را به صورت رایگان و در عین حال شبانه روزی ارائه می کنند تا افراد بتوانند در هر ساعت از شبانه روز به یک مشاور دسترسی داشته باشند.

دریافت مشاوره رایگان ترک اعتیاد

برنامه ترک اعتیاد در کلینیک پردیس شامل مراقبت‌ها و چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک می‌شود. متخصصین پردیس کلینیک سعی می‌کنند در تمام لحظات درمان اعتیاد در کنار بیماران باشند تا این مراحل با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک تضمین می‌کند که شما در حال پیشرفت و ادامه مسیر هستید. چک ‌آپ‌ها چند بار در سال انجام می‌شوند و شامل معاینه‌هایی توسط پزشک متخصص برای بررسی علائم حیاتی هستند. از آنجایی که افراد مواد مخدر مصرف می‌کردند، مستعد عوارض جانبی مانند زخم، تنگی نفس و مشکلات قلبی هستند. مشکلات خواب، کاهش یا افزایش وزن و انقباض عضلانی نیز از این دسته مشکلات محسوب می‌شوند.

چک آپ و ویزیت رایگان چه مدت بعد ترک باید انجام شود؟

زمانی که بیمار از کمپ ترک اعتیاد مرخص می‌شود، انگیزه بسیار زیادی دارد. بیمار در این مرحله توانایی‌های خود را باور کرده چرا که دوران سختی را پشت سر گذاشته است. اما مطمئن شده است که بدون مواد مخدر نیز می‌تواند زندگی‌ را ادامه دهد. زمانی که زندگی روزمره خود را شروع می‌کند، به مرور به این نتیجه می‌رسد که دور ماندن از مواد مخدر بسیار سخت است.

بیماران در کلینیک ترک اعتیاد پردیس از پشتیبانی تخصصی برخوردارند و در برابر وسوسه‌ها محافظت می‌شوند. اما در زندگی خارج از کمپ، این پشتیبانی‌ها وجود ندارد و بیمار خود را در احاطه انواع وسوسه‌ها تنها و بدون حامی می‌بیند.

در این شرایط بستری دوباره بیمار در کمپ لازم نیست. اما باید برای درمان سرپایی به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کند. بیماران در پروسه درمان سرپایی خدماتی مانند ویزیت پزشکی، مشاوره، حمایت گروهی و درمان دارویی را دریافت می‌کنند. اما در کنار درمان می‌توانند در محل کار و خانه خود نیز حضور داشته باشند. از مهم ترین قسمت‌های درمان سرپایی، چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک است. چرا که فرد از نظر جسمی نیز بررسی شده و درمان‌های لازم برای او در نظر گرفته می‌شود.

بهترین زمان برای شروع چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک، بلافاصله بعد از هزینه کمپ ترک اعتیاد است. چرا که بیمار در دوران اعتیاد به ماده مخدر مصرفی، دچار مشکلات جسمی و بیماری‌های مختلفی شده است. با ویزیت پزشک متخصص، وضعیت سلامت بیمار دائما بررسی شده و راهکارهایی برای درمان او ارائه می‌شود.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شبانه روزی

کلینیک ترک اعتیاد پردیس، یکی از مراکزی است که خدمات چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک مواد مخدر را به مراجعانش ارائه می‌کند. این مرکز اهمیت بسیاری به مراقبت‌های بعد از ترک اعتیاد داده و در تلاش برای پایدارسازی درمان اعتیاد است. یکی از انواع مراقبت بعد از ترک اعتیاد، مراقبت‌های جسمی و روانی است. اعتیاد به هر نوع ماده مخدر منجر به پیامدها و آسیب‌های جسمی و روانی مختلفی می‌شود. این مورد باعث می‌شود افراد در برابر انواع بیماری‌ها آسیب پذیر شوند. این موضوعات باعث می‌شود تا افراد معتاد به مواد امید خود را برای ترک اعتیاد و بازگشت به زندگی دوباره از دست بدهند.

مشاوره برای ترک اعتیاد

در چنین شرایطی بازیابی سلامت جسمی و روحی باعث می‌شود تا افراد بتوانند به آینده امید پیدا کنند. انجام اقداماتی مانند ورزش‌های هوازی، داشتن رژیم غذایی سالم کمک می‌کند تا افراد جسم و ذهن سالم تری داشته باشند. همچنین لازم است هر از گاهی برای چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک به مراکز ترک اعتیاد مراجعه کنند. تمرین‌های روانی مانند مراقبه، یوگا و ریلکسیشن نیز می‌تواند به آن‌ها در بالابردن توانمندی‌های روانی کمک کنند.

چرا به جواب آزمایش اعتیاد نیاز است؟

در چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک از فرد آزمایش اعتیاد گرفته می‌شود. جواب آزمایش اعتیاد برای پزشک متخصص بسیار اهمیت دارد، چرا که نشان دهنده موفقیت فرد در مبارزه با اعتیاد است. اگر در چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک، جواب آزمایش اعتیاد مثبت باشد، باید برنامه ترک بیمار با جدیت بیشتری پیگیری شود.

البته جواب تست اعتیاد اغلب نمی‌تواند نشان دهد که فرد دارای اعتیاد است. همچنین نمی‌تواند میزان یا زمان مصرف مواد مخدر را مشخص کند. اما صرفاً می‌تواند تشخیص دهد که آیا داروهای خاصی در بدن فرد در حال حاضر وجود دارد یا خیر.

مدت‌ها پس از استنشاق، تزریق یا بلع مواد مخدر، این مواد سرنخ‌هایی در بدن فرد به جا می‌گذارند. برای مثال، چند روز پس از مصرف مواد مخدر، اثر آن در ادرار باقی می‌ماند. علائم ماری جوانا می‌تواند تا سه هفته بعد از مصرف در بدن بماند.

یک آزمایش اعتیاد می‌تواند موارد زیر را غربال کند و اعتیاد فرد به هر یک از آن‌ها را مشخص کند.

داروهای ممنوع در مسابقات ورزشی

  • آمفتامین‌ها
  • باربیتورات‌ها
  • کوکائین
  • مت آمفتامین
  • ماری جوانا
  • فنسیکلیدین
مشاوره برای ترک اعتیاد

دلایل متفاوتی وجود دارد که ممکن است شما به داشتن جواب تست اعتیاد نیاز داشته باشید. اشتغال، مدرسه یا بیمه نامه جدید شما ممکن است از شما درخواست کند که این آزمایش را انجام دهید. بسیاری از برنامه‌های ورزشی نیز انتظار دارند که بازیکنان جواب آزمایش اعتیاد خود را همراه داشته باشند. پزشک متخصص نیز ممکن است برای چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک این آزمایش را نیاز داشته باشد. آزمایش اعتیاد می‌تواند به دلایل قانونی هم دستور داده شود. اگر متهم به جنایت شده‌اید، ممکن است از شما بخواهند جواب تست اعتیاد خود را تحویل دهید.

آیا چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک واجب است؟

اگر برای چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک به آزمایش اعتیاد نیاز دارید، باید بدانید که غالبا نمونه‌ای از خون یا ادرار فرد مورد آزمایش قرار می‌گیرد. خون از رگ بازوی فردی که ترک کرده است، گرفته می‌شود. یا از فرد خواسته می‌شود که نمونه‌ای از ادرار را در کاپ مخصوص آزمایشگاه جمع آوری کند. سپس نمونه در آزمایشگاه مورد آزمایش قرار داده می‌شود.

در چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک از عرق یا بزاق دهان به جای خون یا ادرار برای آزمایش اعتیاد استفاده می‌شود. اگر معده شما مشکل دارد در بیمارستان شست و شو می‌شود، ممکن است نمونه‌ای از محتویات معده شما نیز آزمایش شود. تا برای چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک استفاده شود.

قبل از به دست آوردن جواب آزمایش اعتیاد، به پزشک خود اطلاع دهید که در چند روز گذشته چه داروهایی را مصرف کرده‌اید. مطمئن شوید که داروها و مکمل‌های بدون نسخه را هنگام مراجعه همراه داشته باشید. چرا که برخی از آن‌ها می‌توانند در نتیجه آزمایش شما ظاهر شوند. این مورد باعث می‌شود در چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک، با مشکل مواجه شوید. بسته به نوع آزمایشی که دارید، باید جواب آزمایش اعتیاد در عرض 24 تا 48 ساعت به شما داده شود.

چگونه جواب آزمایش اعتیاد به دست می‌آید؟

چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک یکی از گام‌های ضروری و مهم بعد از درمان اعتیاد است. چرا که بعد از ترک، فرد مشکلات جسمی بسیاری را تجربه خواهد کرد که نیاز به درمان دارند.

با ترک، عوارض ناخواسته زیادی بر روی بدن فرد مشاهده می‌شود و می‌توانند موجب بازگشت بیمار به مصرف شوند. بنابران چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک و رفع این عوارض اهمیت زیادی دارد. برخی از دلایل اهمیت چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک به شرح زیر است:

چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک
  • مشکلات جنسی: کاهش میل جنسی، ناتوانی در نعوظ، زود انزالی، خشکی واژن و… از عوارض ناشی از ترک اعتیاد هستند. اکثر مواد مخدر بر روی سیستم اعصاب مرکزی تاثیر می‌گذارند. این سیستم در چرخه پاسخ جنسی نقش اساسی دارد. به همین خاطر با به هم خوردن تعادل این سیستم کارایی آن هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد. وقتی از روش‌های ترک استاندارد استفاده نشود، بیشترین آسیب به این بخش وارد شده و مشکلات مختلفی به وجود می‌آید. برای جلوگیری از مشکلات جنسی پس از ترک اعتیاد لازم است تا به چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک اهمیت دهید.
  • مشکل در خواب: تغییرات شیمیایی بدن بر روی میزان خواب هم تاثیر می‌گذارد. بی‌خوابی‌ها نیز موجب مشکلاتی چون پرخاشگری، افسردگی، افزایش وسوسه به مصرف و … می‌شوند. پس حتما باید برای رفع آن به چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک اهمیت دهید.
  • مشکلات گوارشی: معمولا ترک مواد افیونی، باعث بروز مشکلات گوارشی می‌شود. متاسفانه داروهای جایگزین مثل متادون و بی 2 نیز به گوارش آسیب وارد می‌کنند. پس باید با کمک تغذیه، ورزش و چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک مشکلات گوارشی ناشی از ترک را برطرف کنید.

نحوه رفتار با یک فرد معتاد

در گذشته بسیاری از خانواده ها و حتی مراکز ترک اعتیاد رفتار مناسبی با یک فرد معتاد نداشتند و از هر روشی برای درمان افراد معتاد استفاده می کردند؛ اما در حال حاضر با توجه به فرهنگ سازی های انجام شده نحوه رفتار با فرد معتاد بسیار تغییر پیدا کرده است.

به هر حال برای رفتار با یک فرد معتاد باید یک سری نکاتی را در نظر داشت تا بتوان به فرد معتاد کمک کرد، در غیر این صورت نه تنها فرد معتاد، اعتیاد خود را ترک نمی کند، بلکه ممکن است دز مصرفی مواد مخدر را در خود افزایش دهد. از جمله نکاتی که باید برای رفتار با یک فرد معتاد در نظر داشته باشید، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هرگز از فرد معتاد نخواهید که به اجبار اعتیاد خود را ترک کنید.
  • فرد معتاد را تحقیر نکنید و همیشه اعتیاد او را به او یادآوری نکنید!
  • به فرد معتاد توهین نکنید. مخصوصا اگر فرد معتاد یک جوان یا نوجوان است.
  • در زمان ترک اعتیاد به فرد معتاد روحیه بدهید و بگویید من باور دارم که تو می توانی اعتیاد را ترک کنی!
  • او را از گفتن حقیقت نترسانید! اجازه دهید فرد معتاد با شما درد و دل کند تا اگر در زمان ترک اعتیاد دوباره به مصرف مواد مخدر بازگشت، این موضوع را بدون ترس با شما در میان بگذارد.
  • با او صحبت کنید.
  • گوش شنوا داشته باشید و بدون قضاوت به حرف های فرد معتاد گوش دهید.
  • با فرد معتاد قهر نکنید!
  • همه مشکلات زندگی خود را به اعتیاد او ربط ندهید!

بهترین مرکز مشاوره رایگان ترک اعتیاد تلفنی

در حال  حاضر با توجه به لزوم ارائه مشاوره های مختلف برای ترک اعتیاد، بسیاری از کلینیک های مشاوره اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای به صورت تلفنی کرده اند. تعداد بسیار زیادی از مراکز مشاوره، خدمات مشاوره ای خود را به صورت رایگان ارائه می کنند و همین موضوع سبب می شود که افراد معتاد و خانواده های آن ها دیگر دغدغه درمان و دریافت مشاوره را نداشته باشند.

از جمله بهترین مرکز مشاوره رایگان ترک اعتیاد تلفنی که در استان تهران واقع شده است، می توان به مرکز ترک اعتیاد پردیس اشاره کرد. این مرکز خدمات مشاوره ای خود را به صورت رایگان و شبانه روزی ارائه می کند. شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با این مرکز تماس بگیرید و از مشاوره های کاملا علمی بهره مند شوید. مشاوران این مرکز همواره در تلاش هستند که با آرامش دادن به خانواده ها و یا فرد معتاد بهترین روش درمانی را برای فرد معتاد در نظر بگیرند.

مشاوره روانشناسی رفتار با فرد معتاد

با اینکه در حال حاضر اطلاعات بسیاری در رابطه با نحوه رفتار درست با فرد معتاد در اینترنت و کتاب های مختلف وجود دارد؛ اما شاید هنوز هم خانواده ها نحوه رفتار درست با این افراد را بلد نباشند.

به همین خاطر در بسیاری از کلینیک های ترک اعتیاد روش های رفتار درست با فرد معتاد در قالب جلسات مشاوره ای مختلف به خانواده ها آموزش داده می شود؛ چرا که نقش خانواده ها در ترک اعتیاد معتادان بسیار زیاد است تا جایی که اگر خانواده همراهی دوستانه و رفتار مناسبی با فرد معتاد نداشته باشد، فرد معتاد نمی تواند اعتیاد خود را به درستی درمان کند.

نحوه چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک به چه صورت است؟

در ابتدا لازم است تا فرد به پزشک متخصصی که زیر نظر او ترک کرده است، مراجعه کند. مصرف کننده برای درمان اعتیاد بدون مراجعه به مراکز ترک اعتیاد و کمک نگرفتن از پزشک متخصص نمی‌تواند ترک موفقی داشته باشد. در چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک، آزمایش‌های مختلفی صورت می‌گیرد که میزان سلامت شما را مشخص می‌کند. سپس پزشک تعیین می‌کند که فرد نیاز به چه نوع درمان و داروهایی دارد تا مشکلات جسمی خود را درمان کند. اگر به چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک توجه نشود ممکن است فرد مجدداً به اعتیاد روی می آورد. عدم اهمیت به چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک، منجر به عوارض جبران ناپذیر جسمی، روحی و روانی زیادی می‌شود.

هزینه‌های چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک در پردیس کلینیک

اغلب کلینیک‌ها برای چک آپ و ویزیت بعد ترک، هزینه جداگانه دریافت می‌کنند. اما در کلینیک ترک اعتیاد پردیس، چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک وجود دارد. به شکلی که فردی که ترک کرده است، نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای در این کلینیک ندارد.

خلاصه مطلب

اعتیاد یکی از بیماری های گریبان گیر در بین افراد جامعه است. متاسفانه این بیماری در بسیاری از افراد جامعه وجود دارد و بسیاری از خانواده ها درگیر آن هستند. همواره به افرادی که دچار بیماری اعتیاد می باشند، توصیه می شود که در کمپ ترک اعتیاد، اعتیاد خود را با روش اصولی ترک کنند.

بهتر است چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک را جدی بگیرید. ترک اعتیاد یک فرآیند سریع و آسان نخواهد بود و نیازمند تعهد مادام‌العمر به یک سبک زندگی سالم است. به مراقبت‌های بعد از ترک اعتیاد اهمیت دهید و ویزیت‌های سالانه پزشکی را در برنامه خود قرار دهید. در کلینیک ترک اعتیاد پردیس می‌توانید خدمات چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک را تجربه کنید.

سوالات متداول مشاوره رایگان ترک اعتیاد

با اینکه در حال حاضر اطلاعات بسیاری در رابطه با نحوه رفتار درست با فرد معتاد در اینترنت و کتاب های مختلف وجود دارد؛ اما شاید هنوز هم خانواده ها نحوه رفتار درست با این افراد را بلد نباشند.

به همین خاطر در بسیاری از کلینیک های ترک اعتیاد روش های رفتار درست با فرد معتاد در قالب جلسات مشاوره ای مختلف به خانواده ها آموزش داده می شود؛ چرا که نقش خانواده ها در ترک اعتیاد معتادان بسیار زیاد است تا جایی که اگر خانواده همراهی دوستانه و رفتار مناسبی با فرد معتاد نداشته باشد، فرد معتاد نمی تواند اعتیاد خود را به درستی درمان کند.

در حال  حاضر با توجه به لزوم ارائه مشاوره های مختلف برای ترک اعتیاد، بسیاری از کلینیک های مشاوره اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای به صورت تلفنی کرده اند. تعداد بسیار زیادی از مراکز مشاوره ترک اعتیاد، خدمات مشاوره ای خود را به صورت رایگان ارائه می کنند و همین موضوع سبب می شود که افراد معتاد و خانواده های آن ها دیگر دغدغه درمان و دریافت مشاوره ترک اعتیاد را نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *