شماره تماس 00982155140531
پردیس کلینیک
مقالات
مشاوره رایگان ترک اعتیاد

مشاوره رایگان ترک اعتیاد

فهرست مطالب

بسیاری از مراکز مشاوره ای ترک اعتیاد، خدمات خود را به صورت رایگان به فرد ترک کننده و خانواده او ارائه می کنند. در صورتی که قصد دارید از خدمات و مشاوره رایگان ترک اعتیاد استفاده کنید، می توانید به صورت تلفنی، حضوری و یا آنلاین اقدام به دریافت مشاوره رایگان ترک اعتیاد کنید.

افراد معتاد برای ترک اعتیاد خودشان به بیشترین چیزی که نیاز دارند، روحیه و انگیزه مناسب است؛ اما متاسفانه بعضی از افراد تصور می کنند که فرد معتاد فقط می تواند با قطع مواد مخدر اعتیاد خود را ترک کند! مشاوره ترک اعتیاد یکی از روش های رایج برای ترک اعتیاد محسوب می شود که بسیاری از کلینیک های مشاوره ترک اعتیاد، اقدام به ارائه مشاوره رایگان ترک اعتیاد می کنند.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد

انواع مشاوره ترک اعتیاد

اعتیاد از جمله بیماری هایی است که علاوه بر درگیر کردن جسم انسان ها، روح آن ها را هم درگیر می کند. درگیری روح و روان در اعتیاد از جمله مهم ترین مواردی است که خانواده ها و حتی فرد معتاد باید به آن توجه داشته باشند. درگیری روح و روان در اعتیاد، لزوم دریافت مشاوره تَرک اعتیاد را پررنگ تر می کنند. در حال حاضر خدمات مشاوره ای مختلفی برای ترک اعتیاد وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • مشاوره ترک اعتیاد به خانواده ها: یکی از انواع مشاوره های ترک اعتیادی که در بسیاری از مراکز ترک اعتیاد خصوصی و دولتی ارائه می شود، مشاوره ترک اعتیاد به خانواده ها می باشد. نقش خانواده در درمان اعتیاد یکی از اعضای خانواده بسیار مهم است. به همین خاطر لازم است که اعضای خانواده هم تحت مشاوره قرار بگیرند تا بتوانند با تمام توان خود برای درمان اعتیاد به فرد معتاد کمک کنند.
  • مشاوره ترک اعتیاد برای تشخیص روش درمان اعتیاد: یکی دیگر از مشاوره های ترک اعتیادی که بیشتر در مراکز تَرک اعتیاد مورد استفاده قرار می گیرد، مشاوره ترک اعتیاد برای تشخیص روش درمان اعتیاد است. در این مشاوره ترک اعتیاد، یک شرح حال کلی در رابطه با نوع مواد مخدر مصرفی، مدت زمان مصرف، دز مصرف و … از بیمار گرفته می شود و سپس پزشک بر اساس شرایط بیمار تصمیم می گیرد که از چه نوع درمانی برای ترک اعتیاد فرد استفاده کند.
  • مشاوره ترک اعتیاد در حین درمان اعتیاد: در حین درمان اعتیاد، فرد معتاد بسیار شکننده خواهد شد. به هر حال درمان اعتیاد خود باعث بروز عوارض روحی زیادی در فرد ترک کننده می شود و همین موضوع نشان دهنده لزوم ارائه مشاوره ترک اعتیاد در حین درمان اعتیاد را پررنگ تر می کند تا عوارض روحی فرد مصرف کننده تا حد زیادی کاهش پیدا کند.
  • مشاوره ترک اعتیاد بعد از درمان اعتیاد و اتمام دوره درمان: شاید بسیاری از افراد تصور کنند که پس از اتمام طول دوره درمان اعتیاد، دیگر فرد معتاد ترک کرده است و نیازی به استفاده از هیچ خدماتی ندارد! اما این یک باور اشتباه است. فرد معتاد باید حتی بعد از درمان هم تحت نظر یک مشاوره برای  ترک اعتیاد، درمان خود را کامل تر کند. بدون مشاوره ترک اعتیاد بعد از درمان اعتیاد ممکن است که فرد معتاد مجدد به مصرف مواد مخدر بازگردد.

مشاوره ترک اعتیاد رایگان در تلگرام

درگیری اعتیاد به روح و روان فرد معتاد آسیب بسیار زیادی وارد می کند و همین موضوع سبب می شود که فرد معتاد در زمان اعتیاد و ترک آن نیاز به مشاوره داشته باشد. دریافت مشاوره یکی از مهم ترین مراحلی است که باید برای ترک اعتیاد مورد استفاده قرار بگیرد.

مشاوره ترک اعتیاد به افراد معتاد کمک می کند تا بتوانند راحت تر مراحل درمان خود را پشت سر بگذارند. از طرفی در بسیاری از مراکز ترک اعتیاد، برای تعیین بهترین روش درمان فرد معتاد یک سری جلسات مشاوره ای برگزار می شود.

مشاوره های ترک اعتیاد در کشور ایران به دو صورت رایگان و غیر رایگان به افراد معتاد و خانواده های آن ها ارائه می شود. در حال حاضر، با توجه به اهمیت بسیار زیاد مشاوره برای ترک اعتیاد، بسیاری از مراکز ترک اعتیاد اقدام به ارائه خدمات مشاوره رایگان ترک اعتیاد کرده اند.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد از طریق روش های مختلفی از جمله مشاوره رایگان ترک اعتیاد به صورت آنلاین و غیر حضوری و مشاوره رایگان ترک اعتیاد به صورت حضوری ارائه می شود.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد به صورت آنلاین، یکی از روش های بسیار خوب برای مشاوره دادن به فرد معتاد است؛ چرا که بسیاری از افراد معتاد از بیماری خود خجالت زده هستند و یا به هر حال نمی توانند به راحتی با مشاور ارتباط برقرار کنند. در همین راستا این افراد یا حتی خانواده های آن ها می توانند به صورت آنلاین مشاوره تلگرامی دریافت کنند. بعضی از مراکز ترک اعتیاد مانند پردیس کلینیک خدمات مشاوره ای خود را به صورت آنلاین و از طریق بستر تلگرامی ارائه می کنند که همه افراد می توانند برای دریافت مشاوره رایگان ترک اعتیاد اقدام کنند.

مشاوره ترک اعتیاد رایگان در واتساپ

در صورتی که به هر دلیلی نمی توانید هزینه مربوط به مشاوره ترک اعتیاد را پرداخت کنید، توصیه می کنیم که حتما از مشاوره ترک اعتیاد رایگان استفاده کنید. روش های مختلفی برای استفاده از مشاوره ترک اعتیاد رایگان در مراکز مختلف درمان اعتیاد وجود دارد که یکی از این روش مشاوره ترک اعتیاد به صورت آنلاین و غیر حضوری است.

در صورتی که قصد دارید به صورت آنلاین از یک مرکز مشاوره ای، مشاوره دریافت کنید؛ می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. بعضی از کلینیک های مشاوره ترک اعتیاد، خدمات مشاوره ای رایگان خود را در بستر واتس آپ ارائه می کنند. بنابراین، اگر به واتس آپ و اینترنت دسترسی دارید، می توانید به راحتی اقدام به دریافت مشاوره کنید. در مشاوره آنلاین از طریق واتس آپ دیگر نگران رویایی با مشاور نباشید و با خیال راحت تمام حرف های خود را با مشاور بزنید.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شبانه روزی

آن دسته از افرادی که قصد دریافت مشاوره رایگان ترک اعتیاد دارند، به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شوند. در ادامه انواع افرادی که نیاز به دریافت مشاوره ترک اعتیاد دارند را ذکر می کنیم؛ اما قبل از اینکه اقدام به معرفی این افراد کنیم، باید این موضوع را بیان کنیم که به هر حال برای ترک اعتیاد نیاز به دریافت مشاوره است و بدیهی است که بسیاری  از خانواده ها و یا افراد معتاد برای دریافت مشاوره نیاز دارند به صورت شبانه روزی اقدام کنند. یعنی در هر ساعت از شبانه روز به مشاور دسترسی داشته باشند.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد شبانه روزی

به همین خاطر بسیاری از مراکز ترک اعتیاد در تهران و استان های دیگر کشور مانند مرکز بستری ترک اعتیاد پردیس، مرکز بستری ترک اعتیاد افشار، مرکز بستری ترک اعتیاد آکسون و … خدمات مشاوره ای خود را به صورت رایگان و در عین حال شبانه روزی ارائه می کنند تا افراد بتوانند در هر ساعت از شبانه روز به یک مشاور دسترسی داشته باشند.

دریافت مشاوره رایگان ترک اعتیاد

روش های مشاوره ترک اعتیاد

با توجه به اهمیت بسیار زیاد مُشاوره درمان اعتیاد، روش های مختلفی برای درمان اعتیاد وجود دارد که افراد می توانند بسته به شرایط خود از هر یک از این روش ها برای درمان اعتیاد استفاده کنند. در ادامه به بعضی از روش های مشاوره ترک اعتیاد در کشور ایران اشاره می کنیم.

  • مُشاوره درمان اعتیاد به صورت تلفنی: بعضی از مُشاوره های درمان اعتیاد به صورت تلفنی انجام می شوند. در این میان مراکز ترک اعتیاد مختلفی وجود دارند که خدمات مُشاوره ای خود را به صورت تلفنی انجام می دهند تا فرد معتاد و یا حتی خانواده آن بتواند در سریع ترین زمان ممکن به یک مُشاور درمان اعتیاد خوب دسترسی داشته باشد. این روش مُشاوره درمان اعتیاد برای افرادی که خیلی راحت نمی توانند به صورت حضوری مشکلات خود را به یک مُشاور تَرک اعتیاد بیان کنند، بسیار توصیه می شود.
  • مُشاوره درمان اعتیاد به صورت حضوری: یکی دیگر از روش های درمان اعتیاد، درمان اعتیاد به صورت حضوری است. در این روش می توان به یکی از مراکز مُشاوره تَرک اعتیاد و یا مراکز درمان اعتیاد مراجعه کرد و یک مُشاوره درمان اعتیاد دریافت کرد.

بنر- تماس- با -ما -پردیس - کلینیک

مشاوره ترک اعتیاد ارزان

اگر به دنبال مشاوره ترک اعتیاد ارزان می گردید، خبر خوشی برای شما وجود دارد. بسیاری از مشاوره های ترک اعتیاد در کشور ایران خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می کنند. البته بیشتر مشاوره های رایگان ترک اعتیاد مربوط به مراکز بستری درمان اعتیاد مانند مرکز ترک اعتیاد بستری می باشند. حتی بعضی از مراکز ترک اعتیاد خدمات مشاوره ای خود را به صورت رایگان و تلفنی ارائه می کنند تا افراد بتوانند بدون مراجعه حضوری و حتی هزینه کردن برای مراجعه حضوری، مراحل مشاوره ترک اعتیاد خود را انجام دهند.

مشاوره ترک اعتیاد ارزان

مزایای مشاوره ترک اعتیاد

متاسفانه بسیاری از افرادی که قصد ترک اعتیاد را دارند، بر این باور هستند که می توانند با قطع مصرف جسمی مواد مخدر، سوء مصرف مواد مخدر را برای همیشه ترک کنند؛ اما این یک باور اشتباه است که متاسفانه بسیاری از افراد را دچار مشکل کرده است. تجربه نشان داده است که بسیاری از افرادی که قصد ترکِ اعتیاد بدون دریافت مشاوره را دارند، در مدت زمان کوتاهی مجددا به بیماری اعتیاد بازگشته اند.

استفاده از مشاوره ترکِ اعتیاد مزایای بسیار زیادی را برای فرد ترک کننده و حتی خانواده او ایجاد می کند. مشاوره دَرمان اعتیاد به خانواده های فرد معتاد کمک می کند تا بتوانند به فرد ترک کننده کمک کنند تا درمان خود را هر چه سریع تر به پایان برساند.

از طرفی جلسات مشاوره ای تَرک اعتیاد به فرد ترک کننده کمک می کند تا بتواند علاوه بر ترک کردن جسمی مواد مخدر، مواد مخدر را به صورت روحی هم ترک کند. از مزیت های اصلی مشاوره ترک اعتیاد این است که با دریافت این مُشاوره ها می توان تا حد بسیار زیادی تضمین کرد که فرد ترک کننده مواد مخدر دیگر مجدد به مصرف مواد مخدر باز نخواهد برگشت.

تمامی مزایای ذکر شده برای مُشاوره درمان اعتیاد زمانی پر رنگ تر می شود که فرد ترک کننده جوان و یا نوجوان باشد. این افراد در سنین بسیار حساسی قرار دارند و اگر اعتیاد به خوبی در این افراد درمان نشود، ممکن است که این افراد خیلی زود به اعتیاد بازگردند.

بیشترین سوالات سرچ شده در گوگل

  1. چه نوع درمانی برای اعتیاد بهتر است؟
    شاید بتوان گفت که رفتار درمانی رایج ترین نوع درمان اعتیاد است که به طور مکرر در طول بازپروری مواد مورد استفاده قرار می گیرد. یک رویکرد درمانی رفتاری عمومی در انواع تکنیک های موثر اقتباس شده است
     
  2. سه عنصر برنامه سوء مصرف مواد چیست؟
    انتشار اخیر اداره خدمات بهداشت روانی و سوء مصرف مواد، مروری بر اثربخشی درمان اعتیاد  درمان سوء مصرف مواد را در سه بعد تقسیم می کند: (1) رویکرد درمانی به اصول فلسفی اساسی که نوع مراقبت ارائه شده را راهنمایی می کند و …
     
     
  3. مشاور ترک اعتیاد چه می کند؟
    مشاوران اعتیاد علاوه بر کار مستقیم با مراجعین، برنامه های آموزش عمومی، پیشگیری و ارتقای سلامت را ایجاد می کنند. آنها با سازمان ها، مؤسسات و جوامع برای توسعه، اجرا و ارزیابی برنامه های سلامت و تندرستی کار می کنند.
     
     
  4. چه نوع درمانی برای اعتیاد بهتر است؟
    شاید بتوان گفت که رفتار درمانی رایج ترین نوع درمان اعتیاد است که به طور مکرر در طول بازپروری مواد مورد استفاده قرار می گیرد. یک رویکرد درمانی رفتاری عمومی در انواع تکنیک های موثر اقتباس شده است.

برنامه شامل مراقبت‌ها و چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک می‌شود. متخصصین پردیس کلینیک سعی می‌کنند در تمام لحظات درمان اعتیاد در کنار بیماران باشند تا این مراحل با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک تضمین می‌کند که شما در حال پیشرفت و ادامه مسیر هستید. چک ‌آپ‌ها چند بار در سال انجام می‌شوند و شامل معاینه‌هایی توسط پزشک متخصص برای بررسی علائم حیاتی هستند. از آنجایی که افراد مواد مخدر مصرف می‌کردند، مستعد عوارض جانبی مانند زخم، تنگی نفس و مشکلات قلبی هستند. مشکلات خواب، کاهش یا افزایش وزن و انقباض عضلانی نیز از این دسته مشکلات محسوب می‌شوند.

باید بدانید که اعتیاد به ماده مخدر هروئین یک نوع بیماری است. بسیاری از پزشکان متخصص در زمینه ترک اعتیاد بر این باورند که استفاده منظم از این ماده مخدر می‌تواند باعث ایجاد تغییرات طولانی مدت در مغز فرد شود. به همین دلیل، بسیاری از مصرف کنندگان هروئین برای ترک این ماده مخدر نیاز به داروهای روان پزشکی دارند. تزریق هروئین می‌تواند فرد را در معرض خطر ابتلا به اچ آی وی، هپاتیت، عفونت‌های قلبی و سایر بیماری‌ها قرار دهد. آنچه باید بدانید این است که درمان‌های پزشکی مناسبی برای ترک هروئین وجود دارد که می‌تواند به شما در ترک همیشگی این ماده مخدر و کنترل زندگی‌تان کمک کند.

کلینیک مشاوره

کلینیک مشاوره ترک اعتیاد، یکی از کلینیک هایی است که در کشور ایران وجود دارد. تعداد کلینیک های مشاوره ترک اعتیاد بسیار زیاد است و خوشبختانه تمامی افراد معتاد و یا خانواده های آن ها در هر استان یا شهری که باشند، می توانند از خدمات مشاوره ای این کلینیک ها استفاده کنند.

به طور کلی کلینیک های مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره های مختلفی را به افراد معتاد و خانواده های آن ها ارائه می کنند که از مهم ترین این مشاوره ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مشاوره پیشگیری از اعتیاد: در بسیاری از کلینیک های مشاوره ترک اعتیاد، کارگاه های مختلفی با هدف پیشگیری از بروز اعتیاد در خانواده ها برگزار می شود. در این کارگاه ها، تمامی مطالب لازم برای پیشگیری از اعتیاد ذکر می شود و راه های جلوگیری از اعتیاد مخصوصا در جوانان و نوجوانان ذکر خواهد شد.
  • مشاوره درمان اعتیاد و انتخاب نوع درمان: اولین خدماتی که در بسیاری از کلینیک های ترک اعتیاد ارائه می شود، برگزاری جلسات مشاوره ای برای انتخاب نوع درمان است. در این جلسات مشاوره ای پزشک کلینیک برای فرد بسته به نوع مصرف، دز مصرف و مدت زمان مصرف یک درمانی را در نظر می گیرد و نکات لازم را برای درمان این فرد ذکر خواهد کرد. در بسیاری از کلینیک های مشاوره ای، این نوع مشاوره به صورت کاملا رایگان ارائه می شود.
  • مشاوره حین درمان اعتیاد: افرادی که در حال درمان اعتیاد هستند و در یکی از مراکز درمان اعتیاد بستری می باشند، باید تحت درمان های روانی هم قرار گیرند. این افراد به مشاوره های مختلفی برای تقویت اراده ترک اعتیاد نیاز دارند.
  • مشاوره پس از درمان اعتیاد: پس از درمان اعتیاد و حتی زمانی که فرد وابستگی خود را برای درمان اعتیاد از دست داد، باز هم نیاز به برگزاری جلسات مشاوره ای مختلف می باشد؛ چرا که متاسفانه بسیاری از افراد پس از ترک اعتیاد مجدد به مصرف مواد مخدر باز می گردند؛ اما دریافت مشاوره پس از درمان اعتیاد برای افراد ترک کننده اعتیاد بسیار مفید خواهد بود.

چک آپ و ویزیت رایگان چه مدت بعد ترک باید انجام شود؟

زمانی که بیمار از کمپ ترک اعتیاد مرخص می‌شود، انگیزه بسیار زیادی دارد. بیمار در این مرحله توانایی‌های خود را باور کرده چرا که دوران سختی را پشت سر گذاشته است. اما مطمئن شده است که بدون مواد مخدر نیز می‌تواند زندگی‌ را ادامه دهد. زمانی که زندگی روزمره خود را شروع می‌کند، به مرور به این نتیجه می‌رسد که دور ماندن از مواد مخدر بسیار سخت است.

بیماران در کلینیک ترک اعتیاد پردیس از پشتیبانی تخصصی برخوردارند و در برابر وسوسه‌ها محافظت می‌شوند. اما در زندگی خارج از کمپ، این پشتیبانی‌ها وجود ندارد و بیمار خود را در احاطه انواع وسوسه‌ها تنها و بدون حامی می‌بیند.

در این شرایط بستری دوباره بیمار در کمپ لازم نیست. اما باید برای درمان سرپایی به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کند. بیماران در پروسه درمان سرپایی خدماتی مانند ویزیت پزشکی، مشاوره، حمایت گروهی و درمان دارویی را دریافت می‌کنند. اما در کنار درمان می‌توانند در محل کار و خانه خود نیز حضور داشته باشند. از مهم ترین قسمت‌های درمان سرپایی، چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک است. چرا که فرد از نظر جسمی نیز بررسی شده و درمان‌های لازم برای او در نظر گرفته می‌شود.

بهترین زمان برای شروع چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک، بلافاصله بعد از هزینه کمپ ترک اعتیاد است. چرا که بیمار در دوران اعتیاد به ماده مخدر مصرفی، دچار مشکلات جسمی و بیماری‌های مختلفی شده است. با ویزیت پزشک متخصص، وضعیت سلامت بیمار دائما بررسی شده و راهکارهایی برای درمان او ارائه می‌شود.

کلینیک‌های چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک

کلینیک ترک اعتیاد پردیس، یکی از مراکزی است که خدمات چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک مواد مخدر را به مراجعانش ارائه می‌کند. این مرکز اهمیت بسیاری به مراقبت‌های بعد از ترک اعتیاد داده و در تلاش برای پایدارسازی درمان اعتیاد است.یکی از انواع مراقبت بعد از ترک اعتیاد، مراقبت‌های جسمی و روانی است. اعتیاد به هر نوع ماده مخدر منجر به پیامدها و آسیب‌های جسمی و روانی مختلفی می‌شود. این مورد باعث می‌شود افراد در برابر انواع بیماری‌ها آسیب پذیر شوند. این موضوعات باعث می‌شود تا افراد معتاد به مواد امید خود را برای ترک اعتیاد و بازگشت به زندگی دوباره از دست بدهند.

مشاوره برای ترک اعتیاد

در چنین شرایطی بازیابی سلامت جسمی و روحی باعث می‌شود تا افراد بتوانند به آینده امید پیدا کنند. انجام اقداماتی مانند ورزش‌های هوازی، داشتن رژیم غذایی سالم کمک می‌کند تا افراد جسم و ذهن سالم تری داشته باشند. همچنین لازم است هر از گاهی برای چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک به مراکز ترک اعتیاد مراجعه کنند. تمرین‌های روانی مانند مراقبه، یوگا و ریلکسیشن نیز می‌تواند به آن‌ها در بالابردن توانمندی‌های روانی کمک کنند.

چرا به جواب آزمایش اعتیاد نیاز است؟

در چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک از فرد آزمایش اعتیاد گرفته می‌شود. جواب آزمایش اعتیاد برای پزشک متخصص بسیار اهمیت دارد، چرا که نشان دهنده موفقیت فرد در مبارزه با اعتیاد است. اگر در چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک، جواب آزمایش اعتیاد مثبت باشد، باید برنامه ترک بیمار با جدیت بیشتری پیگیری شود.

البته جواب تست اعتیاد اغلب نمی‌تواند نشان دهد که فرد دارای اعتیاد است. همچنین نمی‌تواند میزان یا زمان مصرف مواد مخدر را مشخص کند. اما صرفا می‌تواند تشخیص دهد که آیا داروهای خاصی در بدن فرد در حال حاضر وجود دارد یا خیر.

مدت‌ها پس از استنشاق، تزریق یا بلع مواد مخدر، این مواد سرنخ‌هایی در بدن فرد به جا می‌گذارند. برای مثال، چند روز پس از مصرف مواد مخدر، اثر آن در ادرار باقی می‌ماند. علائم ماری جوانا می‌تواند تا سه هفته بعد از مصرف در بدن بماند.

یک آزمایش اعتیاد می‌تواند موارد زیر را غربال کند و اعتیاد فرد به هر یک از آن‌ها را مشخص کند.

داروهای ممنوع در مسابقات ورزشی

  • آمفتامین‌ها
  • باربیتورات‌ها
  • کوکائین
  • مت آمفتامین
  • ماری جوانا
  • فنسیکلیدین
چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک - صنعت برق

دلایل متفاوتی وجود دارد که ممکن است شما به داشتن جواب تست اعتیاد نیاز داشته باشید. اشتغال، مدرسه یا بیمه نامه جدید شما ممکن است از شما درخواست کند که این آزمایش را انجام دهید. بسیاری از برنامه‌های ورزشی نیز انتظار دارند که بازیکنان جواب آزمایش اعتیاد خود را همراه داشته باشند. پزشک متخصص نیز ممکن است برای چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک متادون این آزمایش را نیاز داشته باشد. آزمایش اعتیاد می‌تواند به دلایل قانونی هم دستور داده شود. اگر متهم به جنایت شده‌اید، ممکن است از شما بخواهند جواب تست اعتیاد خود را تحویل دهید.

چگونه جواب آزمایش اعتیاد به دست می‌آید؟

اگر برای چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک به آزمایش اعتیاد نیاز دارید. باید بدانید که غالبا نمونه‌ای از خون یا ادرار فرد مورد آزمایش قرار می‌گیرد. خون از رگ بازوی فردی که ترک کرده است، گرفته می‌شود. یا از فرد خواسته می‌شود که نمونه‌ای از ادرار را در کاپ مخصوص آزمایشگاه جمع آوری کند. سپس نمونه در آزمایشگاه مورد آزمایش قرار داده می‌شود.

در چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک از عرق یا بزاق دهان به جای خون یا ادرار برای آزمایش اعتیاد استفاده می‌شود. اگر معده شما مشکل دارد در بیمارستان شست و شو می‌شود، ممکن است نمونه‌ای از محتویات معده شما نیز آزمایش شود. تا برای چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک استفاده شود.

قبل از به دست آوردن جواب آزمایش اعتیاد، به پزشک خود اطلاع دهید که در چند روز گذشته چه داروهایی را مصرف کرده‌اید. مطمئن شوید که داروها و مکمل‌های بدون نسخه را هنگام مراجعه همراه داشته باشید. چرا که برخی از آن‌ها می‌توانند در نتیجه آزمایش شما ظاهر شوند. این مورد باعث می‌شود در چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک، با مشکل مواجه شوید. بسته به نوع آزمایشی که دارید، باید جواب آزمایش اعتیاد در عرض 24 تا 48 ساعت به شما داده شود.

آیا چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک واجب است؟

چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک یکی از گام‌های ضروری و مهم است، بعد از درمان اعتیاد است. چرا که بعد از ترک، فرد مشکلات جسمی بسیاری را تجربه خواهد کرد که نیاز به درمان دارند.

با ترک، عوارض ناخواسته زیادی بر روی بدن فرد مشاهده می‌شود و می‌توانند موجب بازگشت بیمار به مصرف شوند. بنابران چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک و رفع این عوارض اهمیت زیادی دارد. برخی از دلایل اهمیت چک آپ و ویزیت رایگان بعد کلینیک ترک اعتیاد تهران به شرح زیر است:

چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک
  • مشکلات جنسی: کاهش میل جنسی، ناتوانی در نعوظ، زود انزالی، خشکی واژن و… از عوارض ناشی از ترک اعتیاد هستند. اکثر مواد مخدر بر روی سیستم اعصاب مرکزی تاثیر می‌گذارند. این سیستم در چرخه پاسخ جنسی نقش اساسی دارد. به همین خاطر با به هم خوردن تعادل این سیستم کارایی آن هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد. وقتی از روش‌های ترک استاندارد استفاده نشود، بیشترین آسیب به این بخش وارد شده و مشکلات مختلفی به وجود می‌آید. برای جلوگیری از مشکلات جنسی پس از ترک اعتیاد لازم است تا به چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک اهمیت دهید.
  • مشکل در خواب: تغییرات شیمیایی بدن بر روی میزان خواب هم تاثیر می‌گذارد. بی‌خوابی‌ها نیز موجب مشکلاتی چون پرخاشگری، افسردگی، افزایش وسوسه به مصرف و… می‌شوند. پس حتما باید برای رفع آن به چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک اهمیت دهید.
  • مشکلات گوارشی: معمولا ترک مواد افیونی، باعث بروز مشکلات گوارشی می‌شود. متاسفانه داروهای جایگزین مثل متادون و بی 2 نیز به گوارش آسیب وارد می‌کنند. پس باید با کمک تغذیه، ورزش و چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک مشکلات گوارشی ناشی از ترک را برطرف کنید.

نحوه رفتار با یک فرد معتاد

در گذشته بسیاری از خانواده ها و حتی مراکز ترک اعتیاد رفتار مناسبی با یک فرد معتاد نداشتند و از هر روشی برای درمان افراد معتاد استفاده می کردند؛ اما در حال حاضر با توجه به فرهنگ سازی های انجام شده نحوه رفتار با فرد معتاد بسیار تغییر پیدا کرده است.

به هر حال برای رفتار با یک فرد معتاد باید یک سری نکاتی را در نظر داشت تا بتوان به فرد معتاد کمک کرد، در غیر این صورت نه تنها فرد معتاد، اعتیاد خود را ترک نمی کند، بلکه ممکن است دز مصرفی مواد مخدر را در خود افزایش دهد. از جمله نکاتی که باید برای رفتار با یک فرد معتاد در نظر داشته باشید، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هرگز از فرد معتاد نخواهید که به اجبار اعتیاد خود را ترک کنید.
  • فرد معتاد را تحقیر نکنید و همیشه اعتیاد او را به او یادآوری نکنید!
  • به فرد معتاد توهین نکنید. مخصوصا اگر فرد معتاد یک جوان یا نوجوان است.
  • در زمان ترک اعتیاد به فرد معتاد روحیه بدهید و بگویید من باور دارم که تو می توانی اعتیاد را ترک کنی!
  • او را از گفتن حقیقت نترسانید! اجازه دهید فرد معتاد با شما درد و دل کند تا اگر در زمان ترک اعتیاد دوباره به مصرف مواد مخدر بازگشت، این موضوع را بدون ترس با شما در میان بگذارد.
  • با او صحبت کنید.
  • گوش شنوا داشته باشید و بدون قضاوت به حرف های فرد معتاد گوش دهید.
  • با فرد معتاد قهر نکنید!
  • همه مشکلات زندگی خود را به اعتیاد او ربط ندهید!

بنر- تماس- با -ما -پردیس - کلینیک

مشاوره ترک اعتیاد شبانه روزی

ترک اعتیاد یکی از درمان هایی است که نیاز به پیگیری بسیار زیادی دارد. به همین خاطر ممکن است خود فرد مصرف کننده و یا خانواده او در طول شبانه روز نیاز به یک مشاوره ترک اعتیاد فوری داشته باشند. با توجه به نیاز به مشاوره ترک اعتیاد شبانه روزی لازم است که مراکز درمان اعتیاد، خدمات مشاوره ای خود را به صورت شبانه روزی ارائه کنند.

خوشبختانه، بسیاری مراکز ترک اعتیاد در تهران و دیگر استان ها، خدمات مشاوره ای خود را به صورت رایگان و حتی شبانه روزی ارائه می کنند. به طوری که افراد می توانند یا به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری در هر ساعت از شبانه روز به مراکز ترک اعتیاد مراجعه کنند و سپس مراحل مربوط دریافت مشاوره ترک اعتیاد خود را به صورت شبانه روزی انجام دهند.

مشاوره ترک اعتیاد ساعتی 

یکی از انواع مشاوره هایی که برای ترک اعتیاد وجود دارد، مشاوره ترک اعتیاد ساعتی است. این نوع مشاوره بیشتر در مراکز مشاوره ای ارائه می شود تا مراکز بستری درمان اعتیاد! در صورتی که قصد دارید به صورت ساعتی با یک مشاوره صحبت کنید، می توانید با یک مشاور هماهنگ کنید و مراحل مشاوره خود را به صورت ساعتی انجام دهید.

معمولا مدت زمان یک مشاوره درمان و ترک اعتیاد ساعتی، یک بازه زمانی 1 ساعته یا 45 دقیقه ای می باشد. شما می بایست بر اساس مدت زمانی که مشاوره دریافت می کنید، هزینه خاصی را پرداخت کنید. هزینه مشاوره ترک اعتیاد ساعتی بسته به نوع مشاور، تخصص مشاور و … متفاوت است و نمی توان هزینه دقیقی را برای این نوع مشاوره تعیین کرد.

بسیاری از مراکز مشاوره ای ترک اعتیاد، خدمات خود را به صورت رایگان به فرد ترک کننده و خانواده او ارائه می کنند. در صورتی که قصد دارید از خدمات و مشاوره رایگان ترک اعتیاد استفاده کنید، می توانید به صورت تلفنی، حضوری و یا آنلاین اقدام به دریافت مشاوره رایگان ترک اعتیاد کنید.

مشاوره ترک اعتیاد شبانه روزی

بهترین مرکز مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان

در حال  حاضر با توجه به لزوم ارائه مشاوره های مختلف برای ترک اعتیاد، بسیاری از کلینیک های مشاوره اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای به صورت تلفنی کرده اند. تعداد بسیار زیادی از مراکز مشاوره ترک اعتیاد، خدمات مشاوره ای خود را به صورت رایگان ارائه می کنند و همین موضوع سبب می شود که افراد معتاد و خانواده های آن ها دیگر دغدغه درمان و دریافت مشاوره ترک اعتیاد را نداشته باشند.

مشاوره رایگان ترک اعتیاد

از جمله بهترین مرکز مشاوره رایگان ترک اعتیاد تلفنی که در استان تهران واقع شده است، می توان به مرکز مشاوره پردیس اشاره کرد. این مرکز مشاوره خدمات مشاوره ای خود را به صورت رایگان و شبانه روزی ارائه می کند. شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با این مرکز تماس بگیرید و از مشاوره های کاملا علمی بهره مند شوید. مشاوران این مرکز همواره در تلاش هستند که با آرامش دادن به خانواده ها و یا فرد معتاد بهترین روش درمانی را برای فرد معتاد در نظر بگیرند.

مشاوره روانشناسی رفتار با فرد معتاد

با اینکه در حال حاضر اطلاعات بسیاری در رابطه با نحوه رفتار درست با فرد معتاد در اینترنت و کتاب های مختلف وجود دارد؛ اما شاید هنوز هم خانواده ها نحوه رفتار درست با این افراد را بلد نباشند.

به همین خاطر در بسیاری از کلینیک های ترک اعتیاد روش های رفتار درست با فرد معتاد در قالب جلسات مشاوره ای مختلف به خانواده ها آموزش داده می شود؛ چرا که نقش خانواده ها در ترک اعتیاد معتادان بسیار زیاد است تا جایی که اگر خانواده همراهی دوستانه و رفتار مناسبی با فرد معتاد نداشته باشد، فرد معتاد نمی تواند اعتیاد خود را به درستی درمان کند.

نحوه چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک به چه صورت است؟

در ابتدا لازم است تا فرد به پزشک متخصصی که زیر نظر او کلینیک ترک اعتیاد کرده است، مراجعه کند. مصرف کننده برای درمان اعتیاد بدون مراجعه به مراکز ترک اعتیاد و کمک نگرفتن از پزشک متخصص نمی‌تواند ترک موفقی داشته باشد. در چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک، آزمایش‌های مختلفی صورت می‌گیرد که میزان سلامت شما را مشخص می‌کند. سپس پزشک تعیین می‌کند که فرد نیاز به چه نوع درمان و داروهایی دارد تا مشکلات جسمی خود را درمان کند. اگر به چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک توجه نشود ممکن است فرد مجددا به اعتیاد روی آورد. عدم اهمیت به چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک، منجر به عوارض جبران ناپذیر جسمی، روحی و روانی زیادی می‌شود.

هزینه‌های چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک به چه صورت است؟

اغلب کلینیک‌ها برای چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک، هزینه جداگانه دریافت می‌کنند. اما در کلینیک ترک اعتیاد پردیس، چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک وجود دارد. به شکلی که فردی که ترک کرده است، نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای در این کیلینیک ندارد.

مشاوره برای ترک اعتیاد

خلاصه مطلب

اعتیاد یکی از بیماری های گریبان گیر در بین افراد جامعه است. متاسفانه این بیماری در بسیاری از افراد جامعه وجود دارد و بسیاری از خانواده ها درگیر آن هستند. همواره به افرادی که دچار بیماری اعتیاد می باشند، توصیه می شود که در کمپ ترک اعتیاد، اعتیاد خود را با روش اصولی ترک کنند.

بهتر است چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک را جدی بگیرید. ترک اعتیاد یک فرآیند سریع و آسان نخواهد بود و نیازمند تعهد مادام‌العمر به یک سبک زندگی سالم است. به مراقبت‌های بعد از ترک اعتیاد اهمیت دهید و ویزیت‌های سالانه پزشکی را در برنامه خود قرار دهید. در کلینیک ترک اعتیاد پردیس می‌توانید خدمات چک آپ و ویزیت رایگان بعد ترک را تجربه کنید.

سوالات متداول مشاوره رایگان ترک اعتیاد

با اینکه در حال حاضر اطلاعات بسیاری در رابطه با نحوه رفتار درست با فرد معتاد در اینترنت و کتاب های مختلف وجود دارد؛ اما شاید هنوز هم خانواده ها نحوه رفتار درست با این افراد را بلد نباشند.

به همین خاطر در بسیاری از کلینیک های ترک اعتیاد روش های رفتار درست با فرد معتاد در قالب جلسات مشاوره ای مختلف به خانواده ها آموزش داده می شود؛ چرا که نقش خانواده ها در ترک اعتیاد معتادان بسیار زیاد است تا جایی که اگر خانواده همراهی دوستانه و رفتار مناسبی با فرد معتاد نداشته باشد، فرد معتاد نمی تواند اعتیاد خود را به درستی درمان کند.

در حال  حاضر با توجه به لزوم ارائه مشاوره های مختلف برای ترک اعتیاد، بسیاری از کلینیک های مشاوره اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای به صورت تلفنی کرده اند. تعداد بسیار زیادی از مراکز مشاوره ترک اعتیاد، خدمات مشاوره ای خود را به صورت رایگان ارائه می کنند و همین موضوع سبب می شود که افراد معتاد و خانواده های آن ها دیگر دغدغه درمان و دریافت مشاوره ترک اعتیاد را نداشته باشند.

  • هرگز از فرد معتاد نخواهید که به اجبار اعتیاد خود را ترک کنید.
  • فرد معتاد را تحقیر نکنید و همیشه اعتیاد او را به او یادآوری نکنید!
  • به فرد معتاد توهین نکنید. مخصوصا اگر فرد معتاد یک جوان یا نوجوان است.
  • در زمان ترک اعتیاد به فرد معتاد روحیه بدهید و بگویید من باور دارم که تو می توانی اعتیاد را ترک کنی!
  • او را از گفتن حقیقت نترسانید! اجازه دهید فرد معتاد با شما درد و دل کند تا اگر در زمان ترک اعتیاد دوباره به مصرف مواد مخدر بازگشت، این موضوع را بدون ترس با شما در میان بگذارد.
  • با او صحبت کنید.

نویسنده

کلینیک پردیس

دیدگاه (33)
  1. افشین 2 دی 1400

    آیدی کانال تلگرام برای مشاوره چیست

    • علی 6 آذر 1401

      سلام من 45 ساله هستم و امکان رفتن به کمپ را ندارم میخواهم در منزل ترک کنم و تقریبا روزی 4 یا 5 سی سی شربت متادون مصرف دارم مشکلی که الان دارم شربت را قطع میکنم روز دوم یه کمی تنگی نفس دارم به همین خاطر میترسم یک دفعه شدید شود خواهش میکنم یک راهکاری به من بدهید خیلی ممنون

  2. وداد 25 بهمن 1400

    بسیار مفید و ارزنده با تشکر

    • سهراب 2 اسفند 1400

      سلام وقت بخیر
      عاجزانه تقاضای کمک دارم…
      من برای ترک اعتیاد به شیره تریاک میخام اقدام کنم. مصرفم هفته ای ۲ یا سه بار و هر دفعه حدودا یک تا دو گرم. دوسال هست که این میزان مصرف را دارم .چند بار اقدام کردم که ترک کنم ولی بیشتر از ۱۰ الی ۱۴ روز نشده که مجددا مصرف کردم و بیشتر بخاطر تفریح و نشست‌های شبانش بوده با یکی از دوستانم. اما دارم میبینم که واقعا دارم وابسته میشم و این اواخر تنهایی شب منزل را ترک کردم و رفتم توی دفترم و مصرف کردم. مصرفم الان شده در هفته سه بار. و هر بار ۱ الی ۲ گرم. واقعا خسته شدم و فکر میکنم دارم تبدیل به معتاد واقعی میشم و این حتی فکرش هم داغونم می‌کنه. من وضع مالیم خوبه و دفتر و کارمند و بیزینس خوبی دارم . یک پسر ۷ ساله دارم و از اینکه این بلا داره سرم میاد خودم هم باورم نمیشه. چون دو سال پیش که شروع کردم حالت تفریح و لذت بود و فکر میکردم هر موقع بخام راحت میتونم مصرف نکنم. با اینکه مصرفم ثابت مونده ولی بدجوری عادت شده و از خودم خجالت میکشم و به شدت نگران هستم. خواهش میکنم راهنماییم کنید . من کمک و مشاوره ای میخام که وقتی تصمیم گرفتم بذارم کنار بهم آموزش بده که چیکار کنم که دوباره وسوسه نشم چون همون‌طور که گفتم چندین بار تا دو هفته هم مصرف نکردم و چون فکر میکردم که چون این دو هفته را مصرف نکردم راحت میتونم بذارم کنار. ولی دوباره کشیدم. بعد از دو روز مصرف نکردن عصبی میشم و حال و حوصلم بشدت بد میشه. خودم یه روز راهنما و الگوی فامیل بودم ولی الان فکر میکنم خیلی مسیر خطرناکی را شروع کردم و بشدت نگرانم .چندین بار اینترنتی راههای مصرف نکردن را سرچ کردم ولی نتونستم. همین الان که ساعت ۲ونیم شب هست زدم بیرون از خونه به بهانه کار دفتر و دارم مصرف میکنم . عاجزانه میخام کمکم کنید

      • Ahmad 17 آذر 1401

        فکر میکنم دارم تبدیل به یک معتاد واقعی……یعنی هنوز نفهمیدی معتاد واقعی هستی؟کسی که لزوما هر روز دوبار بکشه معتاد نیست.اعتیاد یعنی عادت کردن،حالا یکی چون هر روز میکشیده هر روز عادتشه بکشه و کسی که سه روز یبار میکشیده هر دو روز یبار عادتشه.در ضمن علتی که هر دوروز عادت داری به خاطر اینه که مورفین تا سه روز قشنگ تو بدنت میمونه و بعد خلاء احساس میشه.اما من فکر میکنم مشکل تو نشست هست.با دوز کمی متادون شروع کن تا نشستن پای مواد از ذهنت دورشه.شاید باورت نشه من با هرویین تونستم تریاک کشی و نشست رو کنار بذارم و چون با هرویین و اون فاز خمود شدنش حال نمیکردم تونستن راحت از سرم دورش کنم

      • تنهایی 2 دی 1401

        سلام لطفا بگید که تونستید نتیجه بگیرید یا نه چون من فقط میخام به برادرم کمک کنم که مثل شماست میخاد ولی مغزش به قول خودش همکاری نمیکنه

      • پیام 6 مرداد 1402

        درود بر شما دوست عزیز ، اولا بهت تبریک میگم که با شجاعت تونستی اقدام به ترک کنید . به این موضوع توجه کنید که زندگی رو از اول شروع کردید ، زندگی پاک و سالم و جدید ، نیازمند دوستان جدید و تفریحات جدید هست ، پس بهتره با دوستانی معاشرت کنید که مثل شما پاک شدن ، نمیخوام تبلیغ کنم ولی تو جمع بچه های انجمن NA که وارد بشید چندتا دوست خوب میتونید پیدا کنید که حرف دل شما رو متوجه بشن ، مطمعن باش نتیجه میگیری

  3. علیرضا وزیری 5 اسفند 1400

    با عرض سلام با چه شماره ای باید ماس، بگیرم بگیرم برای مشاوره تلفنی

    • کلینیک پردیس 10 مرداد 1401

      02155142183
      02155140531

  4. علی 28 اسفند 1400

    میخواستم بدونم کسی تو این مرکز بستری بوده اگه بوده بعد سم زدایی حالش چطور بوده

  5. سعید عطاییی 4 فروردین 1401

    مصرف کم بوده ولی خودم گذاشتم کنار درد رو تموم کردم ولی اصلا خواب ندارم مثل روانی شدم لطفا کمکم کنید چکار کنم

  6. خدیجه 7 فروردین 1401

    سلام چطور میتونیم از مشاوره انلاین استفاده کنیم راه های ارتباطیش چی هستن

    • حمیدرضا 14 شهریور 1401

      سلام.مصرفتون چیه؟اگه دوستداشتید میتونید با من درارتباط باشید۰۹۱۳۹۳۵۱۴۵۸

      • ندا 21 بهمن 1401

        سلام میشه برای مشاوره ترک اعتیاد شیشه راهنمایی کنید ممنون

      • علی 29 اردیبهشت 1402

        سلام من مدت طولانی ولی روزی در حد خیلی کم با پودر کردن بی۲ از پودر ان استفاده میکنم ولی میخوام ترکش کنم اما شبها خیلی درد استخوان دارم حدود یکماه هست نتوانستم این مقدار کم رو ترک کنم ممنون میشم راهنمایی فرمایید

  7. بیژن خانی 27 آبان 1401

    سلام.وقتبخیربنده45روزه.ترامادول راترک کردم.جهت کمردرداستفاده میکردم.باتوجه براینکه حقوق.خودرومنزل.و3فرزنددارم.زنم.شکایت کرده.میتونه.طلاق بگیرد؟

  8. گمنام 4 آذر 1401

    سلام چهار ساله شیشه بصورت دو روز مصرف میکنم سه روز نمیکنم و بعدش بجایی رسید هر روز مصرف میکردم ک ته خط رسیدم یکبار بصورت داوطلبانه رفتم باز اومدم لغزش کردم و یکبار هم بصورت دستگیری رفتم ولی بازم جواب نگرفتم چون حالتهام اگ مصرف نکنم کلا سیستمم بهم میریزه اصلا تمرکز نمیتونم بکنم مخم کار نمیکنه اصلا گنگ میشم حالت ترس و اضطراب میگیرم اصلا انگار میترسم از خونه برم بیرون با کسی روب رو بشم بخاطر همین تمایل ب مصرف دوباره کردم الان میخوام بذارم کنار ولی این حالتام کم بشه یکسره خوابمم وقتی قطع مصرف میکنم و تو رویا و خواب میخام زندگی کنم اصلا حوصله حمام کردنم ندارم لطفا کمکم کنید

  9. رامتین غریب 19 اسفند 1401

    لطفا برای ترک اعتیاد به من مشاوره بدین ۰۹۱۲۹۳۶۱۰۵۶

    • کامران حسن زاده 15 فروردین 1402

      متادول وشیشه مصرف میکنم دیگه خسته شدم میخوام کناربزارم

  10. مانی 21 اسفند 1401

    درود بر شما من تقریباً سه چهار سال به تریاک با وافور اعتیاد داشتم بعدش حدود دو سه سال ترک کردم اما دوباره معتاد شدم اما ایندفعه به شیره، اوایل کشیدنی بود کار به جایی رسید دو سه ماه آخر روزانه یک مثقال اگر اشتباه نکنم تقریباً میشه شش گرم شیره رو هر روز میخوردم الان یکماهه ترک کردم، هفته اول قرص ب‌۲ مصرف کردم بعد از یک هفته اون رو هم ترک کردم اما هنوز بعد از سه هفته پاکی بدن درد آب ریزش اشک چشم خمیازه و بیخوابی شبانه خماری کلافه‌م شدم نمیدونم این علائم ترک شیره هست یا اون یک هفته که با ب‌۲ مثلا سم‌زدایی کردم اما واقعا کی این خماری تموم میشه بخدا دیگه خسته شدم بعضی از شبها به خودم میگم این درد تا آخر عمر باهات میمونه تمومی نداره یه قرص ب‌۲ بخور راحت بخواب با این وضعیت هر روز سرکار هم میرم نذاشتم هیچ کس هم از وضعم مطلع بشه، بنظرتون چیکار کنم کی این درد خماری تمام میشه یعنی واقعا ممکنه یروزی تموم بشه؟ خسته شدم بخدا ؟ پیشاپیش از پاسختون سپاسگزارم

  11. حسین 22 اسفند 1401

    سلام دوستان خواهش میکنم کمکم کنید
    پول ندارم الان برای مشاوره بدم هر حرفی حتا اگه بتونه یکم کمکم کنه ممنون میشم
    ۱۸سالمه
    به خاطر موقعیت جغرافیایی و فرهنگی (جنوبیم) از ۱۲سالگی شروع به مشروب خوردن کردم
    الان مشکلم مشروب نیست نه
    مشکلم شیشع س
    بنده ۶سال مداوم دارم مشروب مصرف میکنم تاکیید میکنم به صورت مداوم
    و توی این ۶سال سمت هرچیزی فکرش رو کنید رفتم
    تریاک،شیرع،حشیش،گل،ناس،و.و.و
    اما همشونو خداروشکرر تونستم ترک کنم توی این یه سال اخیر و واقعا هنوز دارم اذیت میشم بابتش
    همشونو تونستم ترک کنم جز مشروب
    داشتم سعی میکردم مشروب رو کمترش کنم که افتادم توی شیشه
    الان بیشتر از ۸بار میشه استفاده کردم البته با فاصله زمانی یک هفته
    و واقعا نمیخوام استفادع کنم اصلا هیچ دلیلی ندارم ولی باز میرم سمتش
    تمام روش هایی که برای قبلیا امتحان کردم روی اینم امتحان کردم ولی نشد
    دیروز صبح داشتم از خماری تو خودم میپیچیدم و چرت میزدم
    دیگع نمیدونم چیکار کنم یا کدوم راهو برم
    تمام زندیگمو ریخته به هم
    اصلا یه راهکار بدین کاملا از همه چیز خلاص شم
    ۱۸سالمه نه میتونم درست درس بخونم نه میتونم درست کار کنم
    هیچکاری نمیتونم انجام بدم
    اراده م هم قویه که تونستم بقیه رو ترک کنم ولی این شیشه برای اولین بار لرزه به جونم انداخته

  12. مرگ تدریجی یک رویا 1 خرداد 1402

    سلام به همه دوستان عزیز من سه سال هست که ترياک و شیره مصرف میکنم دوسال ونیم شیره مصرف کردم الان دارم ترياک مصرف میکنم ومیخوام ترک کنم نمی دونم چجوری واز کجا شروع کنم توی همه سایت هم رفتم ونظرات مختلفی رو هم مطالعه کردم که هر کدوم عوارض بد تری ازتریاک رو داره ممنون میشم به زبان ساده و قابل درک بهم کمک کنید روزی سه بار هم مصرف میکنم صبح ساعت ۵:۳۰قبل از کارساعت ۳۰؛۹تا ۱۱ ،۱۳،۰۰تا۱۱شب دیگه از خودم بدم میاد هر روز بدتر از دیروز با درد خماری بلند شم خودم رو برسونم یه جای بشینم نعشه کنم و..باز همین داستان ادامه دارد..

  13. عماد 1 خرداد 1402

    دوستان سلام
    امیدوام که همگی بتونید بذارید کنار و به زندگی عادی برگردید
    بخدا کار سختی نیس کلا ۳ یا ۴ شب سختیشه همه تون از پسش برمیاید
    من ۲ ساله روزی ۱-۲ گرم شیره مصرف میکردم به صورت مداوم
    الان تقریبا نزدیک ۳ روزه که نکشیدم
    درد نداشتم
    فقط نخوابیدن شب استرس و اضطراب دارم
    شبا میشینم یه جور حالم بده دراز میکشم یه جور کلافه ام راه میرم یه جوره دیگه اذیت میشم
    اگه کسی تو این زمینه تجربه ای داره ممنون میشم کمکم کنید
    و اینکه چیکار کنم دوباره برنگردم سمتش چون خیلیا رو دیدم چند بار مدت طولانی هم گذاشتن کنار ولی باز دوباره رفتن سمتش

    • Milad 28 مرداد 1402

      من تابه حال هیچ موادی مصرف نکرده بودم اما چون۶سالیه شوتی هستم این آخری ها سه هفته تریاک بهم دادن بچه ها بافوراعتیاد پیداکردم وبعدم برای این ک توخونه تابلونشه چون تک فرزندهستم مجبورشدم قرص متادون بخورم چندین ماه الان ۱۳روزه ک هیچ چیزی مصرف نمیکنم فقط مشروب گاهی اما دارم سرویس میشم …به معنای واقعی حالم بده بده ازپادرد نمتونم بخوابم وتمام حال خرابی هایی ک معتادها درجریانشن آیا قرصی هست ک اعتیادآورنباشه تابتونم برای تخفیف در دردهام استفاده کنم!!!؟این دردهام مادرم فک میکنم متوجه شد ک چیزی مصرف میکردم والان درحاله ترکم.اگه قرصی هست بگیدک اعتیاد آورنباشه

      • matin 27 آبان 1402

        سلام
        پیشنهاد می شود حتما تحت نظر پزشک و روانشناس با تجربه این مسیر ادامه بدید زیرا بازگشت شما به مواد علاوه بر اینکه اعتماد به نفس شمارا تخریب می کند موجب تضعیف اراده شما برای ترک مجدد می شود
        همچنین می توانید عوارض روانی و جسمی دیگری را نیز تجربه کنید
        فرآیند ترک اعتیاد برای تمام بیماران یکسان نیست. عوارض و مدت زمان ترک اعتیاد به شدت و مدت زمان اعتیاد فرد بستگی دارد. تحمل فرد مصرف‌کننده نیز بر عوارض ترک ترامادول و طول دوره درمان اثر می‌گذارد.
        در کلینیک پردیس اجرای متدهای سم زدایی پیش رفته و شخصی سازی شده توسط پزشک متخصص و همراهی روانشناس با تجربه ب شما در ترکی بدون درد و خماری کمک می کند
        برای کسب اطلاعات در خصوص متدهای سم زدایی و مشاوره رایگان شخصی سازی شده با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
        تلفن : 55140531 -55142183 همراه : 09123072165

  14. mimi 7 خرداد 1402

    ببخشید مصرف گل تو ازمایشای عادیم معلوم میشه یا حتما باید ازمایش اعتیاد باشه؟

    • کلینیک پردیس 28 تیر 1402

      بايد تست مخصوص اعتياد انجام شود

    • طاها 21 مهر 1402

      سلام :وقت بخیر. برادرم چند سالی هست که قرص متادون مصرف میکنه ولی یک سالی میشه که از لحاظ روحی و روانی خیلی بهم ریخته شده و به حالت جنون رسیده و با خانواده ناسازگار و افراد تهدید به مرگ میکنه. ازتون راهنمایی میخواستم چون خودش پیش قدم برای ترک کردن و درمان نمیشه.

      • matin 28 مهر 1402

        سلام وقتتون بخیر
        مصرف قرص متادون در بلند مدت علاوه بر عوارض جسمانی مانند ریزش مو و پوسیدگی دندان ها و لرزش دست عوارض روانی همچون اختلال خلق و افسردگی نیز میشود
        متاسفانه در بسیاری از موارد، سوء مصرف متادون باعث ایجاد حالات مانند هیجان، غضب و خشم شود. این مشکلات برای مردانی که در محیط کاری یا خانوادگی با دیگران ارتباط دارند، مشکل ساز خواهد بود.
        شما میتوانید برای مشاوره بیش تر با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید
        55140531 – 55134200 – 091223072165

      • matin 20 آبان 1402

        سلام
        ابتدا برای اطمینان از ترک باید از بیمار درکنار مشاوره توسط روانپزشک آزمایش نیز گرفته شود تا بعد از اینکه تمامی انواع مواد مصرفی احتمالی شناسایی شد
        خود فرد نیز به این باور برسد و اعتیاد خودش را قبول کند و خود برای ترک قدم اول را بردارد سپس توسط پزشک متخصص نقشه راه برای سم زدایی و پاکسازی کامل مواد از بدن طراحی و اجرا می گردد
        بیماران پس از قطع مصرف متادون ممکن است دچار عوارض شدیدی شوند، به همین دلیل در کلینیک ترک اعتیاد پردیس تحت نظر پزشک متخصص سم زدایی سریع و تدریجی برای بیماران انجام خواهد شد تا در مدت زمان خیلی کوتاه تر و بدون عوارض سنگین محرومیت پاکسازی از بدن بیمار انجام شود. در این مرکز، سم‌زدایی دارویی در تمام برنامه‌های درمان اعتیاد بستری ترک متادون به بیماران ارائه می‌شود. سم‌زدایی دارویی، شدت عوارض ناشی از قطع مصرف متادون را کاهش می‌دهد.
        فرآیند ترک اعتیاد برای تمام بیماران یکسان نیست. عوارض و مدت زمان ترک اعتیاد به شدت و مدت زمان اعتیاد فرد بستگی دارد. تحمل و شیمی بدن مصرف‌کننده نیز بر عوارض ترک متادون و طول دوره درمان اثر می‌گذارد
        برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیش تر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
        تلفن : 55134200-55142183 همراه : 09123072165

  15. نام مستعار ابولفضل 18 تیر 1402

    سلام و عرض ادب خدمت پرسنل محترم پردیس؛
    بنده ۴۰ سالمه و حدودا ۶ ساله که ترامادول ۲۲۵ مصرف میکنم روزی ۷ الی ۸عدد مصرف دارم واقعا دیگه ازخودم بدم میاد تا جند باری هم تشنج بهم دست داده. شما رو به خدا قسم میدم بهم کمک کنید من دو تا دختر کوچیک دارم واقعا میترسم که بلایی سرم بیاد ،عاجزانه درخواست کمک دارم
    ۰۹۹۰۳۵۲۹۰۳۰،ایشاله هرچی از خدا میخواید بهتون بده کمکم کنید از این منجلاب در بیام ،یک عمر نوکریتونو میکنم

  16. لیلا 1 شهریور 1402

    سلام من شربت متادون مصرف دارم برای مسافرت به کیش آیا برای عبور از گیت فرودگاه به مشکل برمیخورم؟ ممنونم از پاسخگویی شما

  17. ندا 2 شهریور 1402

    سلام وقتتون بخیرتروخدا کمک کنید
    من ویپ با نیکوتین 25 میکشم و خونوادم متوجه شدن نمیخوتم کسی بفهمه توی ازمایش
    باید چیکار کنم؟؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت